HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANAPO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY

VYHLEDÁVÁNÍ
Vyhledávací centrum
Encyklopedie FoS
DNY TRADIČNÍ KULTURY
O dnech Tradiční kultury
Idea a význam projektu
Zprávy a články
KALENDÁŘ AKCÍ
Kalendář Tradiční kultury
Kalendář folklorních akcí
Kalendář folklorních festivalů
Kalendář C.I.O.F.F.
Kalendář I.O.V.
PARTNEŘI PROJEKTU
Folklorní sdružení ČR
Národné osvetové centrum
Folklórna únia Slovenska
Nógrád Megyei Kozmuvelodési es Turisztikai Intézet
Národní ústav lidové kultury
Valašské muzeum v přírodě
Obec Slováků v ČR
Legnické centrum kultury
VÍTEJTE V ČESKU
O české republice
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Gastronomické speciality
VÍTEJTE NA SLOVENSKU
O Slovenské republice
VÍTEJTE V POLSKU
O Polské republice
VÍTEJTE V MAĎARSKU
O Maďarsku
PARTNEŘI DTK
FOLKLORNÍ SDRUŽENÍ ČESKÉ REPUBLIKY


 
 

Povinně zveřejňované informace orgánů veřejné správy

Obec Trnávka
  1. Oficiální název:
  2. Obec Trnávka
  3. Důvod a způsob založení:
  4. Základní principy a podmínky na jejich základě obec provozuje svoji činnost jsou dány zákonem č. 128/2002 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů.
  5. Organizační struktura:
  6. Výbor finanční - obec Trnávka

    Výbor konrolní - obec Trnávka

    Komise sociální, kulturní a školská - obec Trnávka

    Komise stavební - obec Trnávka

  7. Kontaktní spojení:
  8. Korespondenci a dotazy směrujte na:
  9. Bankovní spojení:
  10. Komerční banka, a.s.
    číslo účtu: 25929-801/0100
  11. Identifikační údaj IČO:
  12. IČO: 00848441
  13. Identifikační údaj DIČ:
  14. Organizace není plátce DPH.
  15. Rozpočet v tomto roce:
  16. Žádosti o informace:
  17. Žádost o informace se přijímá na obecním úřadě v úředních hodinách. Žádost může být podána ústně nebo písemně.
  18. Příjem žádostí a další podání:
  19. V případě, že je žádost podána ústně, zástupce obecního úřadu, který žádost přijal, ji ústně vyřídí. O takovém vyřízení žádosti se neprovádí písemný záznam.

    V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
    - komu je žádost určena,
    - jaká konkrétní informace je požadována,
    - kdo žádost podává.

    Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

    Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
    - do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

    Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

    Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

    Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

    Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

    Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
  20. Opravné prostředky:
  21. Způsob odvolání a jeho obsah:
    - odvolání se podává písemně hnědou doručenkou na adresu obecního úřadu nebo osobně v podatelně,
    - odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

    O odvolání rozhoduje:
    - obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
    - krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

    O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
  22. Formuláře:
  23. Typizované formuláře jsou k dispozici na obecním úřadě.
  24. Návody pro řešení nejdůležitějších životních situací
  25. Nejdůležitější předpisy:
  26. Povinný subjekt jedná a rozhoduje zejména podle těchto nejdůležitějších předpisů:
    - ústavní zákon č. 1/1993 Sb., Ústava České republiky, ve znění pozdějších předpisů,
    - usnesení předsednictva ČNR č. 2/1993 Sb., o vyhlášení Listiny základních práv a svobod jako součást ústavního pořádku České republiky, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů,
    - vyhláška č. 388/2002 Sb., o stanovení správních obvodů obcí s pověřeným obecním úřadem a správních obvodů obcí s rozšířenou působností, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 85/1990 Sb., o právu petičním,
    - vládní vyhláška č. 150/1958 Ú.l., o vyřizování stížností, oznámení a podnětů pracujících,
    - zákon č. 309/1999 Sb., o Sbírce zákonů a Sbírce mezinárodních smluv, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 22/2004, o místním referendu a o změně některých zákonů,
    - zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 40/2004 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 218/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech a o změně některých souvisejících zákonů (rozpočtová pravidla), ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,
    - vyhláška č. 505/2002 Sb., kterou se provádí některá ustanovení zákona č. 563/1991, o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů, pro účetní jednotky, které jsou územními samosprávnými celky, příspěvkovými organizacemi, státními fondy a organizačními složkami státu, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 553/1991, o obecní policii, ve znění pozdějších předpisů,
    - vyhláška č. 88/1996, kterou se provádí zákon o obecní policii.
    - zákon č. 65/1965, zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 119/1992 Sb., o cestovních náhradách, ve znění pozdějších předpisů,
    - zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění pozdějších předpisů,
    - vyhláška č. 416/2004 Sb., kterou se provádí zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů (zákon o finanční kontrole), ve znění zákona č. 309/2002 Sb., zákona č. 320/2002 Sb. a zákona č. 123/2003 Sb.
    Další právní předpisy příslušející k jednotlivým odborů Městského úřadu najdete vždy u jednotlivých odborů.
  27. Sazebník úhrad za poskytování informací:
  28. Připravujeme
  29. Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb.:
  30. Seznam organizací zřizovaných obcí:
Základní škola Trnávka okres Nový Jičín, příspěvková organizace
DALŠÍ INFORMACE: Trnávka
Zveřejněno 14.04.2006 v 11:34 hodin

Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
 
FOLKLORNÍ FESTIVALY
FOLKLORNÍ AKCE
TURISTIKA