HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANAPO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY

VYHLEDÁVÁNÍ
Vyhledávací centrum
Encyklopedie FoS
DNY TRADIČNÍ KULTURY
O dnech Tradiční kultury
Idea a význam projektu
Zprávy a články
KALENDÁŘ AKCÍ
Kalendář Tradiční kultury
Kalendář folklorních akcí
Kalendář folklorních festivalů
Kalendář C.I.O.F.F.
Kalendář I.O.V.
PARTNEŘI PROJEKTU
Folklorní sdružení ČR
Národné osvetové centrum
Folklórna únia Slovenska
Nógrád Megyei Kozmuvelodési es Turisztikai Intézet
Národní ústav lidové kultury
Valašské muzeum v přírodě
Obec Slováků v ČR
Legnické centrum kultury
VÍTEJTE V ČESKU
O české republice
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Gastronomické speciality
VÍTEJTE NA SLOVENSKU
O Slovenské republice
VÍTEJTE V POLSKU
O Polské republice
VÍTEJTE V MAĎARSKU
O Maďarsku
PARTNEŘI DTK
FOLKLORNÍ SDRUŽENÍ ČESKÉ REPUBLIKY


 
 

MFF SLAVNOSTI POD ZVIČINOU

Lázně Bělohrad

Kontakt

Jindřich Rychtera
Horní Nová Ves 145
507 81 Lázně Bělohrad
Česko (CZ)
tel: (+420) 493 792 337
fax: (+420) 493 792 484

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím 1 názor)

18.02.2003 v 11:46Ing. Lucian Papazian

Tomuto festivalu chybí pořádně odborně vedená reklamní kampaň. Je to škoda, protože kvalita vystupujících by si zasloužila větší účast návštěvníků. Spolehat se jen na lázeňské hosty, místní a pár nahodilců či nadšenců je zbytečně málo. Festival pohádky, který neměl v Jičíně žádnou tradici si vybojoval první ligu a dnes se o něm ví po celé ČR. Trvalo to něco přes deset let. Oproti tomu tyto slavnosti jsou po mnoho desítek let, ale televize nepřijede, celostátní radio také ne (jen lokální), novinářů také málo, prospekty téměř žádné, v celostátních novinách ani čárka atd. atd. Vždyť ani místní Hořeňák nemá v nabídce jediné CD, které by zájemcům mohl nabídnout k prodeji. Proč během festivalu nemohou soubory doplňkově nabízet zájemcům své CD, kazety, tak jak to obvykle na koncertech bývá? V roce 2002 jsem byl osobně přítomen a věřím, že přijedu zas, ale sobotní poloprázdné hlediště bylo smutnou realitou, ač slunečno, ač vstupné jen 20 (nebo 30?) Kč, což v Praze, kde za lístek Lúčnica se platilo 499 Kč (kvůli povodním nakonec se nekonalo) bylo neuvěřitelné. O propagaci z nadšení se snaží místní podnikatel Hošek, který obecně propaguje krad pod Zvičinou (mikroregion). Čest jeho práci, ale kde jsou ostatní, především organizátoři?


DALŠÍ INFORMACE: Folklorní sdružení ČR
Zveřejněno 14.01.2002 v 12:27 hodin

Copyright 1998-2024 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
 
FOLKLORNÍ FESTIVALY
FOLKLORNÍ AKCE
TURISTIKA