Tomuto festivalu chybí pořádně odborně vedená reklamní kampaň. Je to škoda, protože kvalita vystupujících by si zasloužila větší účast návštěvníků. Spolehat se jen na lázeňské hosty, místní a pár nahodilců či nadšenců je zbytečně málo. Festival pohádky, který neměl v Jičíně žádnou tradici si vybojoval první ligu a dnes se o něm ví po celé ČR. Trvalo to něco přes deset let. Oproti tomu tyto slavnosti jsou po mnoho desítek let, ale televize nepřijede, celostátní radio také ne (jen lokální), novinářů také málo, prospekty téměř žádné, v celostátních novinách ani čárka atd. atd. Vždyť ani místní Hořeňák nemá v nabídce jediné CD, které by zájemcům mohl nabídnout k prodeji. Proč během festivalu nemohou soubory doplňkově nabízet zájemcům své CD, kazety, tak jak to obvykle na koncertech bývá? V roce 2002 jsem byl osobně přítomen a věřím, že přijedu zas, ale sobotní poloprázdné hlediště bylo smutnou realitou, ač slunečno, ač vstupné jen 20 (nebo 30?) Kč, což v Praze, kde za lístek Lúčnica se platilo 499 Kč (kvůli povodním nakonec se nekonalo) bylo neuvěřitelné. O propagaci z nadšení se snaží místní podnikatel Hošek, který obecně propaguje krad pod Zvičinou (mikroregion). Čest jeho práci, ale kde jsou ostatní, především organizátoři?