HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANAPO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY

VYHLEDÁVÁNÍ
Vyhledávací centrum
Encyklopedie FoS
DNY TRADIČNÍ KULTURY
O dnech Tradiční kultury
Idea a význam projektu
Zprávy a články
KALENDÁŘ AKCÍ
Kalendář Tradiční kultury
Kalendář folklorních akcí
Kalendář folklorních festivalů
Kalendář C.I.O.F.F.
Kalendář I.O.V.
PARTNEŘI PROJEKTU
Folklorní sdružení ČR
Národné osvetové centrum
Folklórna únia Slovenska
Nógrád Megyei Kozmuvelodési es Turisztikai Intézet
Národní ústav lidové kultury
Valašské muzeum v přírodě
Obec Slováků v ČR
Legnické centrum kultury
VÍTEJTE V ČESKU
O české republice
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Gastronomické speciality
VÍTEJTE NA SLOVENSKU
O Slovenské republice
VÍTEJTE V POLSKU
O Polské republice
VÍTEJTE V MAĎARSKU
O Maďarsku
PARTNEŘI DTK
FOLKLORNÍ SDRUŽENÍ ČESKÉ REPUBLIKY


 
 

Vedení lidí - činnost mistra, středního managementu

LYRIX Centrum, s.r.o.
Kurzy vedené nedirektivním způsobem výuky
Vedení lidí - činnost mistra, středního managementu
Mezi základní a rozhodující činitele v prosperitě každé firmy patří co nejlépe pracující management. Naše dosavadní zkušenosti ukazují, že podmínkou úspěšné práce lidí na těchto pozicích není jen jejich dostatečná průprava ve vedení lidí (efektivní styly jednání, komunikační dovednosti apod.), které se může dosáhnout výcvikem technik, ale i to, co zahrnuje vytváření pozitivní a motivující atmosféry ve skupinách, se kterými pracují a to čemu říkáme budování pocitu příslušnosti k firmě, loajality a jejich vzájemné pozitivní ovlivňování zájmů jedinců a celé firmy.
Klíčová slova:
učení prožitkem, koncepční vzdělávání, pozitivní firemní klima, loajalita, účinné vedení lidí, komunikace, sociální učení a dovednosti, individualizovaný a speciální postup podle možností a potřeb skupiny.
Cílová skupina:
mistři, střední management
Časový program:
celkem 24-26 hod., nejlépe ve 4-6 hodinových blocích
.
Absolvováním tohoto programu mohou účastníci získat tyto dovednosti a zkušenosti:
  • Samostatnost, schopnost rozhodovat se řešit nové situace a spolupracovat
  • Reálně hodnotit sebe, své možnosti, svůj pracovní výkon a úkoly,které plní
  • Určovat a hodnotit osobní cíle ve vztahu k jiným lidem, k práci a k vlastnímu postavení v organizaci
  • Pozitivně ovlivňovat spolupracovníky a podřízené efektivní komunikací
  • Využívat tým jako celek
  • Řešit konfliktní a zátěžové situace
  • Být tvořivý při řešení problémů
..
Témata a obsah kurzu:
  • Obecné principy chování pracovníků organizace vzhledem k posilování firemní spolupráce
  • Vedení lidí a budování úspěšného týmu
  • Postavení vedoucího pracovníka v organizaci
  • Poznání vlastních komunikačních stylů
  • Techniky sebepoznání
  • Postavení, mé možnosti a úkoly ve firmě vzhledem k pozici,kterou zastávám
  • Efektivní komunikace, (verbální a neverbální komunikace) komunikační dovednosti
  • Jak přesvědčovat, spolupráce a řízení konfliktů, rozvíjení vůdcovských předpokladů
  • Proaktivní přístup v sociální komunikaci
  • Týmové řešení problémů
  • Skupinová dynamika a život skupiny - možnosti jejího ovlivnění
Zveřejněno 01.01.2003 v 22:15 hodin

Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
 
FOLKLORNÍ FESTIVALY
FOLKLORNÍ AKCE
TURISTIKA