HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANAPO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY

VYHLEDÁVÁNÍ
Vyhledávací centrum
Encyklopedie FoS
DNY TRADIČNÍ KULTURY
O dnech Tradiční kultury
Idea a význam projektu
Zprávy a články
KALENDÁŘ AKCÍ
Kalendář Tradiční kultury
Kalendář folklorních akcí
Kalendář folklorních festivalů
Kalendář C.I.O.F.F.
Kalendář I.O.V.
PARTNEŘI PROJEKTU
Folklorní sdružení ČR
Národné osvetové centrum
Folklórna únia Slovenska
Nógrád Megyei Kozmuvelodési es Turisztikai Intézet
Národní ústav lidové kultury
Valašské muzeum v přírodě
Obec Slováků v ČR
Legnické centrum kultury
VÍTEJTE V ČESKU
O české republice
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Gastronomické speciality
VÍTEJTE NA SLOVENSKU
O Slovenské republice
VÍTEJTE V POLSKU
O Polské republice
VÍTEJTE V MAĎARSKU
O Maďarsku
PARTNEŘI DTK
FOLKLORNÍ SDRUŽENÍ ČESKÉ REPUBLIKY


 
 

Mediální podpora domácího cestovního ruchu

Vážení kolegové,
obracím se na Vás s informací o tom, že agentura CzechTourism získala finanční prostředky pro realizaci projektu "Mediální podpora domácího cestovního ruchu v České republice". Tento projekt je financovaný z peněz Evropské unie. V rámci projektu bude CzechTourism zajišťovat reklamní kampaň s rozpočtem 35 milionů Kč. V tuzemském celostátním tisku, v rozhlase a na internetu bude probíhat od května 2006 do dubna 2007 reklama zaměřená na širokou paletu příležitostí k dovolené a relaxaci v České republice.
Smyslem připravované kampaně je přesvědčit občany, aby utráceli peníze zde, v České republice. Cílem je ukázat pestrou paletu míst a příležitostí, kde si lze zajímavě a užitečně užít nejen sportu a odpočinku, ale také zábavy a kde najít nová poznání.
Na přípravě obsahu kampaně a při sběru podkladů vhodných pro média očekáváme spolupráci s krajskými úřady, obcemi, městy a turistickými informačními centry. Během února a března budou probíhat v jednotlivých turistických oblastech České republiky marketingové semináře a školení o projektu. Na základě výstupů z těchto seminářů vypracuje odborná skupina obsah reklamní kampaně, která musí vycházet z Programů rozvoje cestovního ruchu v krajích a bude reflektovat aktuální nabídku pro domácí turisty.
Pro naplnění záměru projektu je důležitá úzká spolupráce odpovědných osob. Dovolte mi, abych členy ATIC vyzvala k aktivní účasti v projektu a pozvala Vás na marketingové semináře. Seznam turistických oblastí a termíny marketingových seminářů, včetně kontaktů na organizátory najdete na www.CzechTourism.cz v sekci "Regiony" pod označením "SROP - Mediální podpora".
Jsem přesvědčena o tom, že spolupráce při podpoře propagace domácí turistiky bude pro členy Asociace turistických informačních center přínosná. Věřím, že projekt je natolik zajímavý a užitečný, že vzbudí zájem o spolupráci mezi informačními centry a místními podnikateli v cestovním ruchu a bude generovat další návaznosti spolupráce v budoucnosti.
Veronika Váňová,
manažerka projektu

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím žádný názor)

Zveřejněno 10.02.2006 v 16:36 hodin

Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
 
FOLKLORNÍ FESTIVALY
FOLKLORNÍ AKCE
TURISTIKA