HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANA UVODNI STRANA HLAVNÍ STRANA UVODNI STRANAPO RUSSKIPOLSKIFRANCAISDEUTSCHENGLISHČESKY

VYHLEDÁVÁNÍ
Vyhledávací centrum
Encyklopedie FoS
DNY TRADIČNÍ KULTURY
O dnech Tradiční kultury
Idea a význam projektu
Zprávy a články
KALENDÁŘ AKCÍ
Kalendář Tradiční kultury
Kalendář folklorních akcí
Kalendář folklorních festivalů
Kalendář C.I.O.F.F.
Kalendář I.O.V.
PARTNEŘI PROJEKTU
Folklorní sdružení ČR
Národné osvetové centrum
Folklórna únia Slovenska
Nógrád Megyei Kozmuvelodési es Turisztikai Intézet
Národní ústav lidové kultury
Valašské muzeum v přírodě
Obec Slováků v ČR
Legnické centrum kultury
VÍTEJTE V ČESKU
O české republice
Lidové tradice a zvyky
Lidová řemesla a výrobky
Gastronomické speciality
VÍTEJTE NA SLOVENSKU
O Slovenské republice
VÍTEJTE V POLSKU
O Polské republice
VÍTEJTE V MAĎARSKU
O Maďarsku
PARTNEŘI DTK
FOLKLORNÍ SDRUŽENÍ ČESKÉ REPUBLIKY


 
 

Sešli jsme se v Českém Krumlově!

Podzimní členské fórum Asociace turistických informačních center České republiky se konalo ve dnech 23. - 25. 11. 2006.
Dopoledne 23. 11. se před zahájením samotného jednání členského fóra sešla Rada A.T.I.C. ČR ke svému pravidelnému zasedání. Rada mimo jiné rozhodla o přijetí nových členů - Městského informačního centra Třinecka, Mezinárodního informačního centra v Rozvadově a Informačního centra Svratka, projednala návrh rozpočtu na rok 2007, zhodnotila činnost členů Rady v uplynulém období. Prezident poděkoval za spolupráci členům Rady, kterým v letošním roce končí funkční období.
Ve 14.00 zahájil prezident p. Miroslav Foltýn oficiální část členského fóra. Byly zvoleny komise, zapisovatel a ověřovatelů zápisu. Poté přednesl prezident zprávu o činnosti A.T.I.C. ČR v roce 2006.
Následovala průběžná zpráva o hospodaření v roce 2006. Vzhledem k realizaci vzdělávacího programu "Informační centrum - provoz a služby v kontextu EU" byl členskému fóru předložen návrh úpravy rozpočtu na rok 2006. Členské fórum uložilo Sekretariátu upravit některé položky a následně tento rozpočet schválilo.
Poté byl předložen návrh rozpočtu na rok 2007, který byl po úpravách rovněž schválen.
V přestávce proběhly volby nových členů Rady. Zvoleni byli zástupci:
za Jihočeský kraj - Ing. Lenka Horejsková (Infocentrum město Tábor)
za Pardubický kraj - Mgr. Jan Matouš (Informační centrum Polička)
za Ústecký kraj- Miroslav Foltýn (Podkuršnohorské informační centrum Klášterec nad Ohří)
za Moravskoslezský kraj - Lucie Smějová (Městské informační centrum Krnov)
za Olomoucký kraj - Jitka Lučanová (Informační centrum Olomouc)
za Plzeňský kraj - Irena Benešová (Informační centrum města Plzně)
za Středočeský kraj - Pavel Hlaváč (Informační centrum Milovicka)
za Prahu - Ing. Václav Novotný (Pražská informační služba)
za Jihomoravský, Královéhradecký a Liberecký kraj nebyli zvoleni žádní zástupci.

Nově zvolení i stávající členové Rady zvolili prezidenta, kterým se znovu stal pan Miroslav Foltýn, a viceprezidenta, jímž se stal Ing. Václav Novotný.
Členské fórum následně zvolilo nadpoloviční většinou svých hlasů novou revizorku. Tou se stala paní Soňa Provazová z Městského informačního střediska Prostějov.
Následovalo vystoupení hostů - Ing. Vladimír Pospíšil, obchodní ředitel Nakladatelství Soukup a David představil publikaci Cestovní kniha, v níž se nachází mimo jiné prezentace A.T.I.C. ČR. Ing. Pospíšil nabídl členům A.T.I.C. ČR - prodejcům - rabat ve výši 40% a další výhody.
Pan Jaroslav Efler vystoupil s prezentací a praktickou ukázkou kiosků Kodak Picture Maker.
Novou edici fotografických knih o České republice představil pan Radek Eliášek z Vydavatelství MCU.
Dalším bodem jednání členského fóra byla diskuze k činnosti A.T.I.C. ČR v dalším období. Organizace je nadále vedena snahou o uzavření dohody o spolupráci s Českou centrálou cestovního ruchu - CzechTourism - zejména prosazení jednotné certifikace (i ve spolupráci s kraji a ostatními subjekty CR). Diskutovalo se o nové podobě certifikátu A.T.I.C. ČR - členské fórum bylo seznámeno s grafickým návrhem. Následně uložilo Sekretariátu tento návrh dopracovat a schválilo jej k tisku a distribuci.
Proběhla rovněž diskuze k nové podobě webových stránek A.T.I.C. ČR.
Členské fórum poté odhlasovalo usnesení a prezident poděkováním všem zúčastněným členům i hostům uzavřel oficiální část.
Protože pro nás kolegové z Českého Krumlova, jmenovitě pan Martin Hák a paní Líba Smolíková, připravili velice zajímavý doprovodný program, sešli jsme se krátce po jednání v restauraci Krumlovský mlýn na večeři. Poté jsme se rozděleni do dvou skupin prošli romantickým nočním Krumlovem. A protože teplé dny jsou už nenávratně pryč, uvítali jsme pozvání na teplou medovinu více než s nadšením.
Skvělý program ovšem pokračoval i ráno. Nejprve jsme si prohlédli Státní hrad a zámek, podívali jsme se i do míst, kam se "obyčejný" návštěvník nedostane a poté jsme zamířili na prohlídku Egon Schiele Art Centra.

Po obědě jsme se sešli opět v Prokyšově sále Prelatury, kde jsme se zúčastnili prezentace Destinačního managementu Český Krumlov (Ing. Jitka Boháčová) a Marketingu turistické destinace Jižní Čechy (Bc. Jitka Fatková).
Ing. Marcela Pacáková, obchodní ředitelka Kartografie Praha, a.s. stručně pohovořila o obecné smlouvě, která je mezi Kartografií Praha, a.s. a A.T.I.C. ČR uzavřena, informovala členy o nové službě Kartografie, kterou je zasílání novinek informačním centrům a o spolupráci Kartografie s firmou Turistická známková místa.
Následovala moderovaná diskuze s Ing. Petrem Tiefenböckem, poradcem pro cestovní ruch ministra pro místní rozvoj. Ing. Tiefenböck nejprve pohovořil o významu cestovního ruchu, předpokladech pro rozvoj cestovního ruchu, seznámil nás se základními statistickými údaji a satelitním účtem. Poté proběhla diskuze ke Státní koncepci cestovního ruchu na období 2007 - 2013, diskuze týkající se krajů a turistických oblastí.
Tím však pobyt v Českém Krumlově zdaleka nekončil. Večer jsme se sešli v pivovaru Eggenberg, servírovalo se menu pro labužníky A.T.I.C. a losovala se tradiční, opět bohatá, tombola. Skupina Hrací skříň hrála k poslechu i tanci mezi sudy...
V sobotu ráno se nezdolná skupina pracovníků informačních center sešla k procházce podzimním Krumlovem. A pak už se ale opravdu jelo domů!
Závěrem bych chtěla za všechny moc a moc poděkovat pořadatelům, kterými byli Unios Tourist Service a Infocentrum Český Krumlov za perfektní přípravu a organizaci, za úžasný program, který nám nachystali a příjemnou spolupráci. Panu Hákovi a paní Smolíkové, pochopitelně i jejich týmům patří náš obrovský dík! Zkrátka, na Krumlov se hned tak nezapomene...

Diskusní fórum čtenářů
(prozatím 1 názor)

11.12.2006 v 09:15Petra Fedele, IC Olomouc

Děkuji pořadatelům členského fóra za skvělý program a vše s tím spojené. Krumlov je krásné město a Vy jste super :o)


Zveřejněno 05.12.2006 v 21:13 hodin

Copyright 1998-2025 © www.infoSystem.cz,
součást prezentačního a rezervačního systému Doménová koule ®
 
FOLKLORNÍ FESTIVALY
FOLKLORNÍ AKCE
TURISTIKA